tirsdag 21. januar 2014

HVERDAGSLYKKE

  • Jeg har ikke en kjæreste, som holder meg varm, god og lykkelig med sin kjærlighet.
  • Jeg har ikke god helse, som gjør at jeg kan jobbe fulltid, og tjene pengene mine selv.
  • Jeg har ikke et nytt og moderne hus med alt av hjelpemidler til å skryte av og lette hverdagen.
  • Jeg har ikke en stor, flott og moderne bil med mange finesser som er kjekt å ha.
Men jeg har to nydelige barn, som faktisk er en stor glede, kjærlighet og støtte for sin mamma. Jeg har en mor og en bror med familie, som hjelper og støtter meg så godt de kan. Jeg har en helt spesiell god venn som hjelper meg med å styrke meg selv og min egen selvtillit, og som viser at han bryr seg. Jeg har gode venner, som er glade i meg, og også hjelper til å styrke meg, og som holder ut med meg ofte flere timer om dagen. Og jeg har tross alt tak over hodet, om enn ganske så gammelt. Jeg har en gammel bil, som enda ruller støtt og godt på veien. Jeg har en jobb, som venter på at jeg skal bli helt frisk.
Og jeg har evnen til å være en god venn og støtte selv, når ting kanskje skjærer seg litt hos dem jeg er glad i.
Det er min lykke, min hverdagslykke.
Jeg har lært å bli glad i hver dag, selv om noen dager butter litt i mot. Jeg er faktisk lykkelig, tro det eller ei ♥





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar